| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Richard Voorzitter

|
Geplaatst: zo feb 07, 2010 10:10 am Onderwerp: |
|
|
Barca mag het volgende week uit tegen Atletico doen zonder:
1. Alves, kuitblessure
2. Touré, bovenbeenblessure
3. Piqué, uitzitten rode kaart schorsing
4. Márquez, uitzitten rode kaart schorsing
Ik ruik een kansje want deze 4 zijn erg belangrijk. _________________ -----------------------------
Richard Sanchez
Nederlandse Fanclub Real Madrid C.F. |
|
| Naar boven |
|
 |
SergioRamos.

|
Geplaatst: zo feb 07, 2010 2:43 pm Onderwerp: |
|
|
Atl.Madrid gaat het moeilijk maken !! _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
loubi

|
Geplaatst: zo feb 07, 2010 4:16 pm Onderwerp: |
|
|
| barca verliest zeker met 2-0 |
|
| Naar boven |
|
 |
SergioRamos.

|
Geplaatst: zo feb 07, 2010 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
Eindelijk puntenverlies  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Bas Vice-voorzitter

Geregistreerd op: 16-10-2007 Berichten: 2627 Woonplaats: Milaan, Italië
|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 4:51 am Onderwerp: |
|
|
| SergioRamos. schreef: |
Eindelijk puntenverlies  |
Niet te vroeg juichen. Atlético heeft dit seizoen ook nog geen deuk in een pakje boter geschoten. Ik betwijfel of ze dit wel lukt wanneer dit pakje boter 'Barcelona' heet. _________________ Vicevoorzitter / Mede-oprichter
|
| Naar boven |
|
 |
Allard Moderator

|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 5:06 pm Onderwerp: |
|
|
| Bas schreef: |
| SergioRamos. schreef: |
Eindelijk puntenverlies  |
Niet te vroeg juichen. Atlético heeft dit seizoen ook nog geen deuk in een pakje boter geschoten. Ik betwijfel of ze dit wel lukt wanneer dit pakje boter 'Barcelona' heet. |
Ik smeer sowieso liever Bertolli. _________________ ¡El Gran Capitán Para Siempre!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
madrid1902 Banned

|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
| barcelona heeft zlatan en zij staan 5 punten voor op real maar real zal ze inhalen geloof mij |
|
| Naar boven |
|
 |
Andries_Madrid

|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 6:05 pm Onderwerp: |
|
|
| madrid1902 schreef: |
| barcelona heeft zlatan en zij staan 5 punten voor op real maar real zal ze inhalen geloof mij |
gelukkig is zlatan ook zo in vorm en ook zooooo veel beter dan eto'o was hé  _________________ -Siempre Fieles-
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Zulfu Hoofd Moderator

Geregistreerd op: 1-4-2008 Berichten: 4009 Woonplaats: Zwolle, Nederland
|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 11:36 pm Onderwerp: |
|
|
Hier het SPORT 1 verschil tussen een BARCA en een REAL wedstrijd:
1) De man komt klaar wanneer Messi scoort
2) Precies zo bedoeld, was het Real geweest was het geluk geweest
3) enz enz enz _________________
¡NO SOY CULÉ, SOY BLANCO! NO SOY CULÉ, SOY BLANCO! |
|
| Naar boven |
|
 |
Rafael Moderator

|
Geplaatst: di feb 09, 2010 1:20 am Onderwerp: |
|
|
| Zulfu schreef: |
Hier het SPORT 1 verschil tussen een BARCA en een REAL wedstrijd:
1) De man komt klaar wanneer Messi scoort
2) Precies zo bedoeld, was het Real geweest was het geluk geweest
3) enz enz enz |
Je hoeft nog geeneens een wedstrijd van Barca erbij te halen om te weten dat het partijdige fl*****s zijn bij SPORT1. Als Madrid scoort dan hoor je hem heel kort goal roepen, maar als de tegenstander scoort of bijna scoort tegen Real en al is die tegenstander Almeria dan is de studio te klein!
Ook denkt hij steeds dat de Real Madrid supporters een grapje maken door het clublied van Barca te zingen of dat zij het zingen wegens het slechte spel van Madrid, maar iedereen weet dat de supporters het lied eindigen met Barca, Barca, Mierda.. Jammer dat ze geen onpartijdige journalisten hebben met verstand van het Spaanse voetbal.. _________________ Madridista y Español
la mejor combinación.
España en mi corazon
y mi equipo campeón... |
|
| Naar boven |
|
 |
Bas Vice-voorzitter

Geregistreerd op: 16-10-2007 Berichten: 2627 Woonplaats: Milaan, Italië
|
Geplaatst: di feb 09, 2010 3:22 am Onderwerp: |
|
|
| Rafael schreef: |
| Ook denkt hij steeds dat de Real Madrid supporters een grapje maken door het clublied van Barca te zingen of dat zij het zingen wegens het slechte spel van Madrid, maar iedereen weet dat de supporters het lied eindigen met Barca, Barca, Mierda.. Jammer dat ze geen onpartijdige journalisten hebben met verstand van het Spaanse voetbal.. |
Verschrikkelijk inderdaad. Wat een prutsers.
Afgelopen weekend benadrukte ze ook niet één, maar drie keer dat Higuaín de bal met geluk mee kreeg bij z'n doelpunt, terwijl het bij Messi bestempeld zou worden als 'het achtste wereldwonder'. Ach ja. _________________ Vicevoorzitter / Mede-oprichter
|
| Naar boven |
|
 |
Reg Madrid CF

|
Geplaatst: di feb 09, 2010 9:28 am Onderwerp: |
|
|
die commentators moeten zich meer richten op het voetbal maakt niet uit of ze bijv heracles-groningen of real madrid - espanyol ze moeten gwn doen wat ze moeten doen: commenteren. en niet wat minder bij real doen en meer bij barca. _________________ Real Madrid CF, De Reden waarom ik leef! |
|
| Naar boven |
|
 |
Nick Moderator

|
Geplaatst: di feb 09, 2010 11:58 am Onderwerp: |
|
|
Nja bij Prime is het niet veel beter. Ik heb mij dit seizoen bij zowat elke competitiewedstrijd die ze van Real uit zonden, geërgerd aan de commentatoren. ALtijd hopen dat Real doelpunten tegen krijgt onder het mom "goed voor de wedstrijd".
Bij de Cl-uitzendingen doet men ook bijna niet anders dan negatief praten over Real (bv. de lucky vrije trappen van Ronaldo), terwijl men Barca als heiligen beschouwt. Ook de 'analisten' die ze uitnodigen, kunnen er wat van (vooral Vanhaezebrouck)...
Giu Polspoel is dan nog redelijk objectief in vergelijking met de andere commentatoren. Alleen jammer dat het een blinde mol is . Toen ze de herhaling van Pepe tijdens Valencia-Real toonden, was er niks aan de hand volgens hem. Of hij ziet het verschil niet tussen Benzema en Higuain of het verschil tussen Marcelo en Raul ...
Maar goed terug on-topic zeker  |
|
| Naar boven |
|
 |
Björn Moderator

Geregistreerd op: 27-1-2009 Berichten: 2227 Woonplaats: Mechelen, Belgie
|
Geplaatst: di feb 09, 2010 12:01 pm Onderwerp: |
|
|
| Nick schreef: |
Giu Polspoel is dan nog redelijk objectief in vergelijking met de andere commentatoren. Alleen jammer dat het een blinde mol is . Toen ze de herhaling van Pepe tijdens Valencia-Real toonden, was er niks aan de hand volgens hem. Of hij ziet het verschil niet tussen Benzema en Higuain of het verschil tussen Marcelo en Raul ...
Maar goed terug on-topic zeker  |
daar heb ik reeds een mail voor gestuurd man wat erger ik me eraan dat hij zo blind is. kei veel fouten in zijn commentaar zo. En als hij dan de herhaling ziet verbeterd hij zichzelf geeneens. ach ja. IND. ON-topic weer. |
|
| Naar boven |
|
 |
MocroRaul

|
|
| Naar boven |
|
 |
Andries_Madrid

|
Geplaatst: di feb 09, 2010 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
laten we hopen dat kün aguero en diego Forlan (2 geweldige voetballers in mijn ogen BTW) er lekker 3 per persoon inschieten en dat sergio asenjo alles tegen houdt (en wij dus 3 punten inlopen aangezien wij wel gaan winnen van xerez) _________________ -Siempre Fieles-
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Cristiano7Ronaldo9

|
Geplaatst: di feb 09, 2010 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
Abidal geblesseerd
nu is het aan Atletico
Ze kwamen van een 3-0 achterstand op een 3-2 tegen ons dus waarom zouden ze niet kunnen winnen van barca en ze spelen nog ook thuis _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Richard Voorzitter

|
Geplaatst: di feb 09, 2010 9:44 pm Onderwerp: |
|
|
Ja geweldig. Hij heeft op de training van Barcelona een zware blessure opgelopen. Dus ook exit Abidal. Dit is al de vijfde verdedigende "basisspeler" die niet mee kan/mag doen.
Achter Carles Puyol staat overigens ook nog een vraagteken en ze moeten derhalve naast eventueel Puyol beroep doen op Maxwell, Gabriel Milito en Dmytro Chygrynskiy. Het drietal moest dit seizoen veelal genoegen nemen met een reserverol. Vooral Chygrynskiy heeft nog niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.
Zoals ik een paar posts hierboven al aangaf is de verdediging aankomend weekend een gatenkaas. Atletico heeft thuis vaker goed gespeeld tegen die viespeuken dus ik hou hoop. _________________ -----------------------------
Richard Sanchez
|
| Naar boven |
|
 |
Zulfu Hoofd Moderator

|
|
| Naar boven |
|
 |
Real 4life

|
Geplaatst: wo feb 10, 2010 4:27 pm Onderwerp: |
|
|
echt mooi,
hoop dat ze nou eindelijk puntverlies lijden. _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Andries_Madrid

|
Geplaatst: wo feb 10, 2010 4:33 pm Onderwerp: |
|
|
ik denk dat Forlan, aguero, simao en reyes wel lekker gaan vlammen tegen barca, zeker omdat er dus 1 jeugdspeler mee moet doen. Hoe goed hij ook is, Forlan houd je niet zomaar tegen. _________________ -Siempre Fieles-
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Zulfu Hoofd Moderator

|
Geplaatst: wo feb 10, 2010 4:41 pm Onderwerp: |
|
|
Laten we niet te hard van stapel lopen met zn allen.
De verdediging is niet compleet maar ik gooi hier toch een uitspraak tegen in van een type die ik totaal niet mag.
De beste verdediging is de aanval.
Dus zolang barca haar werk voorin doet blijven ze gevaarlijk.
Desalnietemin is dit de uitgelezen kans voor Atletico om ons te helpen _________________
¡NO SOY CULÉ, SOY BLANCO! NO SOY CULÉ, SOY BLANCO! |
|
| Naar boven |
|
 |
loubi

|
Geplaatst: wo feb 10, 2010 5:12 pm Onderwerp: |
|
|
| barca verliest met 4-2 |
|
| Naar boven |
|
 |
Andries_Madrid

|
Geplaatst: wo feb 10, 2010 5:20 pm Onderwerp: |
|
|
| loubi schreef: |
| barca verliest met 4-2 |
3 dagen geleden was het toch 2-0? is het in het weekend dan 6-4?  _________________ -Siempre Fieles-
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Allard Moderator

|
Geplaatst: wo feb 10, 2010 6:36 pm Onderwerp: |
|
|
| Andries_madrid schreef: |
| ik denk dat Forlan, aguero, simao en reyes wel lekker gaan vlammen tegen barca, zeker omdat er dus 1 jeugdspeler mee moet doen. Hoe goed hij ook is, Forlan houd je niet zomaar tegen. |
en dan vooral Reyes
Dit is wel DE uitgelezen kans voor Atletico om te laten zien dat ze tòch wel een plekje in de PD verdienen. _________________ ¡El Gran Capitán Para Siempre!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|